Voimassa 1.11.2020 alkaen

Verkkokauppa

Wiisas Crew Oy (y-tunnus 3143265-8) myy tallennettua tai reaaliaikaista suoratoistopalvelua. Tuotteiden hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin tilaus- ja maksuehtoihin. Jos olet tilauksen yhteydessä luonut asiakastilin, voit koska tahansa pyytää meitä poistamaan tilisi.

Tilausvahvistukset

Hyväksyttyään ja maksettuaan tilauksen, Asiakas saa sähköpostiinsa ilmoituksen tilauksen vahvistumisesta.

Tilauksen rajoitukset

Huomioithan että katselutunnus on henkilökohtainen. Olemme rajoittaneet käyttöä siten, että jos kirjaudut katselutunnuksella sivustolle uudelleen, edellinen kirjautuminen vanhenee. Voit kirjautua vuorokauden aikana kahdesta (2) eri IP-osoitteesta.

Mikäli haluat ostaa katseluoikeuden toiselle katselutunnukselle, ennen ostotapahtumaa muista kirjautua ulos aikaisemmalta katselutunnukselta ja kirjautua uudelleen toisella katselutunnuksella.

Tilauksen peruuttaminen

Asiakkaalla on mahdollisuus peruuttaa tilaus viimeistään yhtä (1) vuorokautta ennen näytöksen, ohjelman tai ohjelmakokonaisuuden alkua ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla osoitteeseen tuki [ät] wiisas.fi tai puhelimitse numeroon +358 45 7834 8381.

Kuluttajansuojalain 6 luvun 16 §:n mukaisesti Asiakkaalla ei ole oikeutta peruuttaa tekemäänsä Palvelun tilausta sen jälkeen, kun Wiisas Crew Oy:n verkkokauppa on aktivoinut katseluoikeuden ja ohjelma on katsottavissa, tai kun Palvelun toimittaminen on muulla tavoin Asiakkaan suostumuksen perusteella aloitettu.

Lain mukaan tapahtumajärjestäjä vastaa aina tapahtumastaan sekä sen mahdollisesta peruuntumisesta tai muutoksesta esityspäivään tai -aikoihin. Näin ollen peruuntuneen tai siirtyneen tapahtuman tiedottamisesta ja mahdollisista hyvityksistä vastaa ensisijaisesti tapahtumanjärjestäjä, joka informoi asiasta sähköpostitse tai tekstiviestitse niitä Asiakkaita, jotka ovat antaneet kyseiset yhteystietonsa tilauksen yhteydessä. Asiakas on itse velvollinen tarkastamaan sähköpostistaan tai tekstiviesteistään onko tapahtuma peruuntunut.

Reklamaatio

Kaikki toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydetään tekemään mahdollisimman pian asiakaspalveluumme sähköpostilla osoitteeseen tuki [ät] wiisas.fi tai puhelimitse numeroon +358 45 7834 8381. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Maksaminen ja maksuehdot

Käytämme maksunvälitykseen Checkout Finland Oy:n palvelua, joka tarjoaa eri pankkien suoramaksut.
Lue lisää maksuehdoista: https://www.checkout.fi/ehdot-ja-sopimukset/maksuehdot